Παρασκευή

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ LPG ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Αγαπητοί  αναγνώστες,
  
Τα δύο τελευταία χρόνια όλοι έχουμε ακούσει  και διαβάσει  πολλές ανακρίβειες  στο διαδίκτυο και τα  περιοδικά και γενικότερα στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο, σε σχέση με το  υγραέριο (όσον αφορά την κατανάλωση, προβλήματα, οικονομία, τιμές και πολλά αλλά ).Είναι λοιπόν χρήσιμο να ξεκαθαριστούν κάποια σημεία που αφορούν το θέμα αυτό.
      Ως τεχνικός της LPG-AutoHellas, θα ήθελα να σημειώσω πως η εταιρεία μας έχει  τοποθετήσει στην ελληνική αγορά πάνω από  2900 κιτ  για το έτος του 2011 και είμαστε πλέον σε θέση να σας απαντήσουμε με μεγάλη βεβαιότητα  για τους πραγματικούς κινδύνους που ενέχει η λειτουργία του κινητήρα με υγραέριο.
Αρχικά, απαιτείται μεγάλη προσοχή στο λογισμικό(πρόγραμμα), στην ποιότητα των υλικών αλλά και στην εγγυητική κάλυψη των εισαγωγικών εταιρειών. Διαβάζω σε πολλά sites και forums  ότι οι λαδιέρες προστατεύουν τις βαλβίδες αλλά κανείς δεν επισημαίνει ότι καταστρέφουν τους καταλυτές. Οφείλω εδώ να  αναφέρω πως η υπερβολική κατανάλωση λαδιού συσσωρεύει μεγάλη ποσότητα  στον χώρο του καταλυτή και η ανάφλεξη αυτού δημιουργεί  υπερθέρμανση και καταστροφή.  
Το σωστό σύστημα λίπανσης είναι  μόνο το ηλεκτρονικό, το οποίο διοχετεύει το λάδι μόνο σε υψηλές στροφές  δηλαδή όταν το χρειάζεται πραγματικά ο κινητήρας , αλλά κοστίζει και συνοδεύετε  μόνο με φθηνά και χαμηλής ποιοτητας  σετ. Τα οποια δεν διαθέτουν στο πρόγραμμα  τους ψεκασμό βενζίνης.
Το φτωχό μείγμα και υπερκατανάλωση υγραερίου δημιουργεί μεγάλη αύξηση θερμοκρασίας στο χώρο καύσης με αποτέλεσμα η θερμότητα να καταστρέφει την σκληρότητα των μετάλλων και να παρατηρείται μεγάλη διαστολή η οποία μεταβάλλει τις αντοχές στα διάκενα των βαλβίδων ,εμβολών, κλπ.
Το ειδικά εξελιγμένο λογισμικό της LPG-AutoHellas επεμβαίνει όταν χρειαστεί  με μικρούς σε διάρκεια προϋπολογισμένους  ψεκασμούς βενζίνης συμβάλλοντας έτσι στην προστασία των εδρών των βαλβίδων χωρίς την ανάγκη χρήσης επιπρόσθετων περιφερειακών συστημάτων λίπανσης βαλβίδων. 
Έχουμε παρατηρήσει μετά από έρευνες ότι ένας κινητήρας όταν δουλεύει  έως και τις 3500 στροφές  και με τα δυο καύσιμα (βενζίνη-υγραέριο) δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα. Όταν όμως ξεπερνά τις στροφές αυτές η θερμοκρασία νερού από 90Ο    αυξάνετε    και  ξεπερνά τους 130ο  οπότε εδώ είναι απαραίτητος ο ψεκασμός βενζίνης ώστε να πέσει η θερμοκρασία στων χώρο καύσης.
Η LPG-AutoHellas  προμηθεύει κιτ της VERSUS μόνο σε δίκτυα αντιπροσώπων και εξουσιοδοτημένων συνεργείων
Οι πελάτες δείχνουν εμπιστοσύνη και πιστότητα στις υπηρεσίες After Sales των εξουσιοδοτημένων συνεργείων  και όπως φαίνεται από εμπειρικά στοιχεία έρευνας το ενδιαφέρον των πελατών για υγραέριο με άμεση πρόθεση εγκατάστασης του κιτ είναι μεγάλο (66%)
Ακόμη πρέπει να αναφέρουμε πως:
Λόγω της ομαλότερης ανάφλεξης και της καλύτερης καύσης που επιτυγχάνεται με το υγραέριο, δεν διαβρώνονται τα μέταλλα του κινητήρα,
Το υγραέριο έχει περισσότερα οκτάνια σε σχέση με την βενζίνη με αποτελέσματα καλυτέρα  στην απόδοση – ροπή του κινητήρα
 Μια κακή τοποθέτηση ή  μια κακή ρύθμιση  από μηχανικούς οι οποίοι δεν έχουν την ανάλογη εμπειρία τοποθέτησης ενός συστήματος μπορεί να προκαλέσει σοβαρότατες ζημιές στο κινητήρα ενός αυτοκινήτου.
 Να σας αναφέρουμε ότι η υγραεριοκίνηση είναι η φιλικότερη προς το περιβάλλον μορφή κίνησης. Λόγω της πληρότερης καύσης του υγραερίου, οι εκπομπές ρύπων είναι χαμηλότερες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες της βενζίνης (-17% σε εκπομπές CO2 και -50% σε εκπομπές NOx), στην Αγγλία κάθε υγραεριοκίνητο όχημα πληρώνη 10 λίρες (12.04€) λιγότερα τέλη κυκλοφορίας
 Εμπιστευτείτε επώνυμες εταιρείες με εμπειρία στο χώρο, ενημερωθείτε λεπτομερώς και αναζητείστε πλήρη εγγυητική κάλυψη.
Η εταιρεία ΜΑΝΩΛΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ ΕΠΕ μετά από κάθε τοποθέτηση συστήματος υγραερίου σας δίνει εγγράφως

1. Εγγύηση Συστήματος
Η εγγύηση  του συστήματος υγραερίου είναι διετής (2 έτη) και αρχίζει από την ημερομηνία εγκατάστασης του συστήματος υγραεριοκίνησης ή του ανταλλακτικού στο όχημα, όπως αυτή θα αποδεικνύεται από τα σχετικά παραστατικά που θα χορηγούνται στον πελάτη.
2. Εγγύηση Κινητήρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου